вівторок, 14 квітня 2020 р.

Для учнів 7 класів

Завдання до 17.04.20.
Опановуємо особливості будови нервової системи тварин.
1. Прочитати парагр. 38 підручника.
2. Розв'язати  завдання інтерактивного  аркуша "НС тварин"  https://app.wizer.me/learn/3O7PTH
3. Виконати практичну роботу № 6 https://app.wizer.me/learn/J2V5ZB

9 коментарів:

  1. Вибачте будь ласка але я не змогла в завданні з малюнками і відповідями дотягнути лінію, тому напишу видповідь сюди
    жаба-трубчаста
    коник-вузлова

    ВідповістиВидалити
  2. Я також не змогла дотягнути, жаба-трубчаста. А також роботу підписала у табличці, так як там не було де підписать у останньому завданні.
    Бонжук Мілана 7-Є

    ВідповістиВидалити
  3. А також у практичній роботі №6 я підписувала довгастий мозок, як продовгуватий, бо на картинці у цій практичній він підписаний , як продовгуватий. Відправила роботу, а там показує, ця відповідь не правильна, але чому?
    Бонжук Мілана 7-Є

    ВідповістиВидалити
  4. Я не зміг дотянути остннє дифузна-кишковопорожнинні, та ще коли я здав роботу то воно показувало що не правильно
    Коваль Влад 7-Є

    ВідповістиВидалити
  5. я підписав роботу в останьому завданні (3)
    Яровий Влад 7-Є

    ВідповістиВидалити
  6. Добрий день! В інтерактивному аркуші , в завдані я не зміг дотагнутися , ну там було останнє , тому зрозуміло. Чекалов Максим 7-Г

    ВідповістиВидалити
  7. Подивись у коментарях до роботи, чи зараховано це під час оцінювання

    ВідповістиВидалити