6 клас

ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСІВ



Ядро клітини

1. Опануйте перший розділ § 11. Замалюйте у робочий зошит ядро, зробіть позначення (мал.45. Б)

2. Опануйте до кінця § 11

3. Занотуйте у зошит тези щодо основних складових ядра (ядерна оболонка, ядерний сік, ядерце, хромосоми), вказуючи особливості їх будови та функції,які вони виконують.

4. Розв'яжіть тренувальні вправи

Ріст та розмноження клітин

1. Опануйте матеріал першого розділу  § 12. Занотуйте у робочий зошит причину зростання клітин та організму.

2. Опануйте матеріал параграфа до кінця. Перетворіть зображення мал.48 у таблицю "Етапи поділу клітини" за зразком ( розміщено нижче)

Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності.

Одноклітинні твариноподібні організми - мешканці водойм.

Ми переходимо до наступної теми й починаємо з знайомства з одноклітинними організмами.

1. Опануйте матеріал § 13.

2. Запишіть визначення терміна "гетеротрофи".

3. Передивіться відео, розміщене у тренувальній вправі. Зверніть увагу на питання, які воно містить. Вони будуть  допомагати вам заповнювати таблицю (завдання 4)

4. Накресліть та заповніть таблицю "Порівняльна характеристика деяких видів найпростіших" (зразок розміщено нижче). Другий стовпчик (про евглену зелену) не заповнюйте, залиште пустим!























Знайомство з рослинною клітиною ( до 18.10)

1. Повторіть матеріал § 7.. Дайте відповіді на питання після параграфа.

2. Розв'яжіть тренувальну вправу за розміщеним нижче посиланням

https://learningapps.org/5238498

3. Опануйте матеріал § 8, 9, 10. Дайте відповіді на питання після параграфів.

4. Розв'яжіть тренувальні вправи за посиланнями.(розміщені нижче)

5. Запишіть у робочий зошит визначення поняття "органела". Накресліть та заповніть  таблицю "Органели рослинної клітини"

ОрганелаОсобливості будовиФункції органели
Клітинна оболонка  
Плазматична мембрана  
Цитоплазма  
Пластиди  
Мітохондрії  
Вакуоля  
Комплекс Гольджі  
Рибосоми  
Ендоплазматична сітка  

 Шановні учні.

Традиційно запрошую вас прийняти участь у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді "На урок". Вам пропонуються завдання на повторення матеріалу, вивченого протягом навчального року.

Участь БЕЗКОШТОВНА.

Реєстрація триває з 01.09.20 по 22.11.20. Завдання олімпіади активні у період з 05.10.20 по 22.11.20.

Підбиття підсумків 25.11.20.


В залежності від результатів ви отримаєте поточні оцінки з біології.

Про своє бажання прийняти участь у конкурсі вам треба повідомити мені у листі, який надішліть за адресою avtotrof40@gmail.com ( не забудьте вказати своє прізвище, ім'я та клас). Я зареєструю вас на надішлю у зворотному листі пароль. Долучайтеся, розвивайтеся, отримуйте задоволення!




1. Опануйте матеріал підручника §5. Занотуйте у робочому зошиті визначення термінів: цитологія, клітинна теорія та коротко її основні положення (стор 23). Дайте відповіді на тестові вправи та питання в кінці параграфа (усно)

 2. Опануйте матеріал підручника § 6. Ретельно опрацюйте правила роботи зі світовим мікроскопом (стор 26). Дайте відповіді на питання в кінці параграфа (усно)

3. Виконайте завдання інтерактивного аркуша "Практична робота № 1". Для того перейдіть за посиланням https://app.wizer.me/learn/CBF7OJ    Здійсніть реєстрацію на сервісі WIZER.ME , використовуючи адресу своєї електронної пошти. По завершенню роботи натисніть на кнопку "HAND IN WORK". Отримавши наступне повідомлення, погодьтеся із ним. Після цього робота буде відправлена на перевірку.

Найголовніше: не нервуйте, опановуйте нове вдумливо, із впевненістю у те, що все буде добре. Бажаю успіхів! 



    

До 26.09.20 вам запропоновано виконати  завдання за темою "Вступ". Посилання розміщено у вашому особистому тренінг-кабінеті  сервісу TestPad. Бажаю успіху. 




2020-2021 навчальний рік



Завдання для опанування під час карантину


Завдання до 25.05.20
Останнє завдання❤☺.
Зберіться з думками, сконцентруйтеся і виконайте наступні завдання за темою "Гриби. Лишайники"
1. Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dAmfCxlGeEo&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=8&t=0s
2. Опануйте відповідні параграфи підручника.
3. Розв'яжіть тест "Гриби. Лишайники" https://onlinetestpad.com/hmkcnansf5k3k.
Зверніть увагу на обмеження. Проходити можна лише 1 раз. Час на виконання - 45 хвилин.
4. Виконайте Лабораторне дослідження № 14 "Будова шапинкових грибів" https://app.wizer.me/learn/13W9ZC

Раджу спочатку виконати тестування, а потім інтерактивний робочий аркуш із лабораторною роботою. Це для того, щоб я мала можливість повідомити вам тематичну оцінку, повертаючи роботу.
Бажаю успіху!







Завдання до 22.05.20
Розпочинаємо дослідження цікавого та загадкового царства Гриби.
Раджу ознайомитися із матеріалом парагр 51, 52 та переглянути відеоурок, який розміщено у інтерактивному робочому аркуші " Поняття про гриби та особливості їхнього живлення"
https://app.wizer.me/learn/B30O2E







Завдання до 19.05.20
Пропоную найкомфортніше завдання за останній період.
Перегляньте відеоурок "Значення рослин для існування життя на планеті Земля"
за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=e5sTwhQXyX4&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=5&t=0s







Сподіваюсь, що ви успішно завершили попередню тему. Зараз ми розпочинаємо наступну, завершальну. У ній обов'язковою до виконання є практична робота та пропонується лабораторне дослідження. Тому будьте уважні та не пропустіть завдання.

Актуальне до 17.05.20

1. Опануйте.парагр. 48 (2 частина) та 49.
2. Закріпіть отриманні знання, переглядаючи відеоурок "Рослинні угруповання"  ( посилання міститься у інтерактивному робочому аркуші)
3. Розв'яжіть вправи інтерактивного робочого аркуша "Рослинні угруповання" https://app.wizer.me/learn/0KWPJ2



Завдання актуальне до 11.05.20
Досліджуємо різноманітність покритонасінних рослин, які відносяться до класу Однодольні.
1. Переглядаємо відеоурок  (посилання міститься у інтерактивному робочому аркуші)
2. Розв'язуємо завдання інтерактивного робочого зошита "Різноманітність покритонасінних. Однодольні рослини" https://app.wizer.me/learn/V3ABQK
Цією роботою закриваємо тему. Тематична оцінка буде вам повідомлена поряд із поточною оцінкою у інтерактивному аркуші
3. Опановуємо параграф 47 та 48 ( лише 1 частина)
4. Переглядаємо відеоурок "Екологічні групи  рослин. Життєві форми рослин" 

.




Продовжуємо вивчення різноманітності родин рослин класу Дводольні. Відеоурок та завдання містяться у інтерактивному робочому аркуші "Різноманітність дводольних рослин 2"  https://app.wizer.me/learn/1BHB09





Нарешті ми з вами йдемо далі, до наступних уроків теми. Сьогодні мова піде про різноманітність покритонасінних рослин класу Дводольні.
Окремого параграфу, присвяченого цій темі, у підручнику немає. Тому, раджу вам повторити парагр. 40 та опрацювати парагр. 46. Уважно ознайомтеся із відеоуроком  (посилання міститься також  у інтерактивному аркуші)   https://www.youtube.com/watch?v=uo7dEy2eQm0&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=4 
та закріпіть матеріал, виконуючи завдання інтерактивного робочого аркуша "Різноманітність дводольних рослин"  https://app.wizer.me/learn/FYSOCO


Завдання на період до  23.04.20
2. Учні, які раніше не виконали завдання інтерактивного аркуша "Покритонасінні", переходьте за посиланням https://app.wizer.me/learn/6WU3IL
3. Велика кількість учнів заборгувала обов'язкову до виконання практичну роботу № 3. Є можливість виправити ситуацію  https://app.wizer.me/learn/GKJU6T.
Тим хто виконував її раніше, слід перевірити наявність коментарів та оцінки. Багато робіт не відправлені на перевірку вчителю. Ще є час.

Завдання, яке треба виконати до 16.04.20.

1. Повторюємо тему "Голонасінні", переглядаючи відеоурок 
2. Хто не виконав раніше, опановує завдання інтерактивного аркуша   https://app.wizer.me/learn/P5CRR2
та лабораторне дослідження № 13

Завдання до 13.04.20.

1. Переглядаємо відеоурок "Папороті" 
2. Повторюємо парагр. 43 (розділ, присвячений папоротям).
3. Розв'язуємо тренувальну вправу https://learningapps.org/display?v=pe5k4x4vj20
4. І для учнів, які не виконували раніше л.д. № 12 https://app.wizer.me/learn/SFZTR9 та інтерактивний аркуш "Хвощі, Плауни. Папороті"https://app.wizer.me/learn/YS8YHZ

Важливо!

Любі шостикласники. Нагадую вам, що з 6 квітня канали Zoom та News One починають трансляцію уроків. За розкладом біологія у понеділок та четвер на 4 уроці ( об 11.00). Не пропустіть

Розпочалися уроки з тем, які не  опановувалися на заняттях у школі. Але ми  вже їх пройшли дистанційно.  Тому у вас є нагода ще повернутися до матеріалу і звернути увагу на ті моменти, які залишилися незрозумілими. А в учнів, які ще з якихось причин не виконали завдання запропоновані на блозі, з'явилася можливість наздогнати. Тому відкриваю знову ( до 13.04.2020) доступ до теми  "Хвощі, Плауни. Папороті" . Посилання дивіться в попередніх постах. Бажаю успіху!


Починаємо наш наступний навчальний тиждень. Спробуємо зробити свою діяльність більш організованою. Вам треба буде  до 05.04.20  розв'зати завдання інтерактивного робочого аркуша за темою "Покритонасінні рослини"   https://app.wizer.me/learn/6WU3IL,
 пройти тестування  https://onlinetestpad.com/hpi2id2e5bm24
та виконати практичну роботу №3   https://app.wizer.me/learn/GKJU6T



Завершуємо знайомство із голонасінними рослинами. Перегляньте відео "Голонасінні та Покритонасінні рослини" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WNX5whX4w7I
Закріпіть матеріал,  виконуючи лабораторне дослідження № 13 " Будова пагонів і шишок хвойних рослин"
 https://app.wizer.me/learn/MAAF2B.
та виконавши тестування за посиланням
https://onlinetestpad.com/hol4dk47elus2





Переходимо до групи вищих насінних рослин. Опануйте параграф 44. Виконайте завдання інтерактивного робочого аркуша щодо голонасінних https://app.wizer.me/learn/P5CRR2. Це не єдине завдання на  тиждень. Скоро розміщу лабораторне дослідження з цієї теми.



У зв'язку із запровадженням карантину, відновлюємо наше дистанційне навчання.


Продовжуємо вивчення розділу, присвяченого вищим споровим рослинам. Досліджуємо хвощі, плауни та папороті. Вам треба буде розв'язати завдання інтерактивного робочого аркуша https://app.wizer.me/learn/YS8YHZ, виконати лабораторне дослідження № 12   https://app.wizer.me/learn/SFZTR9 та тестові вправи (останнє завдання у інтерактивному аркуші - оцінюється самостійно). Слідкуйте за наступними повідомленнями












Завершуємо тему і отримуємо тематичне оцінювання. Інтерактивний робочий аркуш   "Ріст і розвиток рослин" за посиланням  https://app.wizer.me/learn/U2LXJ5




Для учнів 6 класів
Завдання на період з 03.02.20 по 09.02.20.
1. Повторюємо матеріал  § 38
2. Виконуємо лабораторне дослідження за посиланням https://app.wizer.me/learn/BCN0CC.
Не забудьте  відправити роботу на перевірку вчителю.
3. Опановуємо  § 39, дивимося відео https://www.youtube.com/watch?v=DxRAV8SeavY
4.  Хто ще не пройшов тестування за темою, яке було запропоновано в попередніх постах - проходить.
5. Опановуємо  §40. У зошит конспектуємо інформацію зі слайдів 1, 3, 4.
 1.

 












 2














 3

 












4














Тестування за темою "Квітка. Запилення. Запліднення" розміщено за посиланням
https://onlinetestpad.com/ho6txv5mpyswe

 

Продовжуємо працювати із інтерактивними аркушами. Наступне завдання стосується теми "Суцвіття. Запилення. Запліднення".
Розміщено за посиланням
https://app.wizer.me/learn/T1HFDE






Пропоную опанувати нову форму самостійною роботи - інтерактивний робочий аркуш.
Завдання складене за темою "Квітка - орган статевого розмноження рослин".
Посилання для роботи https://app.wizer.me/learn/U1XRQD









Тестування за темою "Корінь" розміщено за посиланням https://onlinetestpad.com/hns6zgh236ceo
Опануйте матеріал § 28 та додаткові джерела та розв'яжіть тестові вправи за темою "Листок"





Тестування з теми "Одноклітинні організми" розміщено за посиланням
https://onlinetestpad.com/hnqdpfssckd4o





Д/з: накреслити та заповнити 2 стовпчика таблиці

Підготуватися до перевірочної роботи та перевірити знання з теми "Клітини, Вступ" можна за посиланням https://onlinetestpad.com/hpuyf5tv6xcxg





Для учнів  6-Б класу
Перевірити знання з теми "Квітка, Суцвіття, Плід" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/hm2b3twsb7qci

6 клас завдання для самостійного опанування під час вимушеного припинення занять

1.  Пройти тестування за посиланням до 06.02.19 (об 09.00 годині доступ буде закрито). Результати тестування будуть враховуватися при виставлені тематичного оцінювання
2. Самостійно опанувати   § 33; у робочому зошиті записати визначення поняття "квітка", замалювати або роздрукувати та закріпити схему будови квітки, підписати позначені складові.












3. Замалювати схеми різноманітності квіток (за наявністю головних частин) та рослин. Замість прямих ліній записати їх назви.












4. Самостійно опанувати   § 34;
у робочому зошиті записати визначення поняття "суцвіття", замалювати або роздрукувати та закріпити схеми суцвіть, підписати їх назви.














Для учнів 6-Б класу
Перевірити знання з теми "Корінь" можна за посиланням https://onlinetestpad.com/hns6zgh236ceo


Для учнів 6-Б класу
Тестування з теми "Одноклітинні твариноподібні організми" розміщено за посиланням
https://onlinetestpad.com/hn6a5x3gav4em




Для учнів 6-Б класу
Накреслити таблицю













Для учнів 6-Б класу
Перевірити знання з теми "Клітина" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/hmhduv4opbh54





2017 - 2018 навчальний рік





Для учнів 6 класів
тестування з теми "Гриби. Лишайники" за посиланням
https://onlinetestpad.com/t/031d586b8e3141c79eca37d1a639b7b5


Для учнів 6 класів
Тестування з теми "Організм і середовище існування" розміщено за посиланням
https://onlinetestpad.com/t/ef3236939d664465b3177ca1201597a0

Для учнів 6 класів
Пройти тестування з теми "Голонасінні" можна за посиланням
http://onlinetestpad.com/t/c5ad120cefbd409aa48f050f3f0be624



Для учнів 6 класів
Тестування за темою "Вищі спорові рослини" розміщено за посиланням
https://onlinetestpad.com/t/29bd828bbd144f90a325fc99c5d1fb50

Для учнів 6 класів
Перевірити знання з теми "Водорості" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/t/e554e5ba631147fab7d18425f04a4232


Для учнів 6 класів
Тестування з теми "Органи розмноження рослин" розміщено за посиланням
https://onlinetestpad.com/t/dd54028b25964ebab0cabbbafdc1c47f

Для учнів 6 класів
тестування з теми "Листок" розміщено за посиланням
https://onlinetestpad.com/t/25c32c09c23143ca9ab4b8fad8e3aa54


Для учнів 6 класів
Для перевірки знань з теми "Корінь" розв'яжіть тестові вправи, які розміщені за посиланням
http://onlinetestpad.com/t/dbf8edb59975421187f74dea995c1792



Для учнів 6 класів
Закріпити знання з теми "Тканини рослинного організму" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/t/dff3512150844528b3d9bbb85f260394
 Завдання за темою "Тканини рослин", розміщене за посиланням
http://LearningApps.org/view417779


Для учнів 6 класів
Перевірити знання з теми "Одноклітинні організми" можна за посиланням

http://onlinetestpad.com/t/93b9d992055a4f528c631c70fd8eb0a0


Для учнів 6 класів
Перевірити знання з теми "Вступ. Клітина" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/t/79a0694cb30a4720bfec536d446e6364

Завдання на визначення органел клітини
http://LearningApps.org/view1135497



Для учнів 6 класів
Розв'яжіть кросворд
















Для учнів 6 класів
Пройти тестування за темою Вступ" за посиланням
http://onlinetestpad.com/t/15a93c4040584083929979fddc22fe97












Для учнів 6 класів
Завдання для розв'язування дендро-квесту. Треба з'ясувати слово, яке складається з початкових літер запропонованих дерев.

















Для учнів 6 класів
Посилання для проходження тесту "Організм та середовище існування"
https://onlinetestpad.com/ru-ru/t/152f785b9a7d46cfb7250e23450c611c

Для учнів 6 класів
Додаткове тестування з теми "Гриби"
можна пройти за посиланням http://onlinetestpad.com/ru-ru/Go/Empty/Gribi-13040/Default.aspx
та  http://LearningApps.org/view1473849

Для учнів 6 класів
Пройти тестування за темою "Гриби та лишайники" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/ru-ru/t/228b67bded4949e6bd82cf6f14e1b76e

Для учнів 6 класів
Перевірити свої знання з теми "Гриби" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/ru-ru/t/783e362d6b584d05b98a3c6f9b399506


Для учнів 6 класів
На основні відмінності між голонасінними та покритонасінними рослинами зверне завдання
http://LearningApps.org/view2118808

Пройти тест за темою "Голонасінні та покритонасінні рослини" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/ru-ru/t/21f281d0727846ad8f41e418a0dc7d8c

Для учнів 6 класів
Розібратися із різноманітністю вищих спорових рослин допоможе завдання
http://LearningApps.org/view1166719

Для учнів 6 класів.
Перевірити знання з теми "Водорості. Вищі спорові рослини" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/ru-ru/t/3c61f03ddfd8434db227c41a4a484fa6
Для учнів 6 класів
Таблиця "Загальна характеристика відділів вищих спорових рослин"



 Для учнів 6-В та 6-Г класів


Порівняльна характеристика деяких відділів водоростей
Ознака
Зелені водорості
Діатомові водорості
Бурі водорості
Червоні водорості
Чисельність
16000-20000
15000
1500
4000
Середовище існування




Тип слані




Пігменти
Хлорофіл, каротин
Хлорофіл, діатоміт, фукоксантин
Хлорофіл, фукоксантин
Хлорофіл, фікоеритрин
Запасні речовини
крохмаль
олія
ламінарин
Багрянковий крохмаль
Розмноження
Статеве, нестатеве, вегетативне
Представники












Для учнів 6 класів
Допиши речення



Для учнів 6 класів
Завдання на способи розповсюдження плодів та насіння в рослин
http://LearningApps.org/view1856955

Для учнів 6 класів
тези щодо результатів подвійного запліднення


Для учнів 6 класів
Пройти тестування з теми "Квітка, суцвіття, запилення та запліднення" можна за посиланням
https://onlinetestpad.com/ru-ru/t/dd54028b25964ebab0cabbbafdc1c47f

http://onlinetestpad.com/ru-ru/Test/Kvіtka-sucvіttya-zapilennya-zaplіdnennya-35672/Default.aspx

Для учнів 6 класів
Заповніть таблицю «Порівняння вітрозапильних та комахозапильних рослин»


Ознака
Вітрозапильні
Комахозапильні
Забарвлення віночка (яскраве, неяскраве)


Наявність нектарників


Наявність аромату


Кількість пилку (більше, менше)


Кількість вологи у пилку (більше, менше)


та закріпити свої знання за посиланням
http://LearningApps.org/view502461

Завдання на співвідношення рослини та схеми суцвіття
http://LearningApps.org/view1413675
та рослини й назви суцвіття
http://LearningApps.org/view1220387

Перевірити засвоєння будови квітки можна за посиланням
http://LearningApps.org/view1413675


Перевірити свої знання з теми "Одноклітинні організми" можна за посиланням
http://onlinetestpad.com/ru-ru/Go/Empty/Odnoklіtinnі-6-klas-31072/Default.aspx

Заповнити таблицю


Найпоширеніші паразити людини
Назва виду
Характер впливу на організм людини
Засоби попередження зараження
1.                  Амеба дизентерійна


2.                  Плазмодій малярійний




Особливості будови бактеріальної клітини допоможе повторити завдання
http://LearningApps.org/view1523797
 

Закріпити знання про різноманітність форм бактерій допоможе завдання
http://LearningApps.org/1523886

Відрізнити видозміни кореня від видозмін пагона допоможе завдання
http://LearningApps.org/view1691269


Завдання про видозміни пагона
http://LearningApps.org/view1161005

Опанувати внутрішню будову листка допоможе завдання
http://LearningApps.org/view1982787

Розібратися із простими та складними листками допоможе вправа
http://LearningApps.org/view1727812

Завдання про видозміни коренів, знаходиться за посиланням
http://LearningApps.org/view379350

Завдання за темою "Тканини рослин", розміщене за посиланням
http://LearningApps.org/view417779

Тест за темою "Клітина" можна пройти за посиланням
http://onlinetestpad.com/ru-ru/Go/Empty/Klіtina-6-kl-30187/Default.aspx

Завдання на визначення органел клітини
http://LearningApps.org/view1135497



6 клас
 

Немає коментарів:

Дописати коментар