неділю, 20 вересня 2020 р.

 Для учнів 8 класів


1. Опануйте матеріал § 1. Занотуйте у робочий зошит характерні особливості людини розумної як виду. Запишіть визначення терміну "здоров'я". Дайте відповіді на питання в кінці параграфа. Знайдіть докази того, що біологічні знання відіграють одну із вирішальних ролей у сучасному світі.

2. Опануйте матеріал першого розділу § 2 підручника. розв'яжи тренувальну вправу на повторення складових частин тваринної клітини (посилання нижче).

Опануйте матеріал § 2  до кінця. Розв'яжіть тренувальну вправу (посилання 2 нижче). Накресліть та заповніть у робочому зошиті таблицю


3. Тестове завдання. Посилання на нього розміщено в тренінг кабінеті сервісу TestPad

2 коментарі:

  1. Добрий день. Скажіть будь ласка, чому у моєму особистому кабінеті я не бачу нове завдання. Перший тест я виконав.

    ВідповістиВидалити
  2. Я не можу зробити ще один тест бо пише що ви вже Зареєстровані як зайти мені

    ВідповістиВидалити