понеділок, 4 травня 2020 р.


Для учнів 6 клас

Досліджуємо різноманітність покритонасінних рослин, які відносяться до класу Однодольні.
1. Переглядаємо відеоурок  (посилання міститься у інтерактивному робочому аркуші)
2. Розв'язуємо завдання інтерактивного робочого зошита "Різноманітність покритонасінних. Однодольні рослини" https://app.wizer.me/learn/V3ABQK
Цією роботою закриваємо тему. Тематична оцінка буде вам повідомлена поряд із поточною оцінкою у інтерактивному аркуші
3. Опановуємо параграф 47 та 48 ( лише 1 частина)
4. Переглядаємо відеоурок "Екологічні групи  рослин. Життєві форми рослин"

8 коментарів:

  1. А до якого числа теста можна проходити?

    ВідповістиВидалити
  2. Це не тести, а інтерактивні робочі зошити. Зазвичай завдання активне на протязі тижня. Виходить до 11.05.

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго дня ще на початку карантину я робила ІРА та моя робота не надіслалася через збої. Куди я можу надіслати скріншоти?

    ВідповістиВидалити
  4. Не підписаний тест по темі « Різноманітність рослин. Однодольні рослини » за 06.05. — це мій. Бондарь Єва 6-В.
    Яка у мене виходить тематична, підкажіть будь ласка. Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Єва, твій робочий аркуш без підпису не є виключенням. Я його не знайду. Мені треба знати або нік, або ел адресу, з якої ти заходила на сайт для виконання роботи.

      Видалити